výdejní místo GLS
3.49 €
výdejní místo POŠTA
2.49 €
Doprava zdarma od 49 €

Recenze NAOMI WAND Smart Edition - Získal si stimulátor mou oblibu?

Pořádný stimulátor. Slova, která mě napadla jako první, když jsem otevřela krabici. Za svou velikost se Naomi Wand rozhodně nestydí. Dle slov na obalu si poradí i s náročnými zákazníky. Získal si tedy tento stimulátor i mou oblibu?

Pořádný stimulátor. Slova, která mě napadla jako první, když jsem otevřela krabici. Za svou velikost se Naomi Wand rozhodně nestydí. Dle slov na obalu si poradí i s náročnými zákazníky. Mezi náročné zákazníky rozhodně patřím. Získal si tedy tento stimulátor i mou oblibu?

Přesně dle mých představ

Co se týče obalu, nemám výrobcům co vytknout. Opravdu mysleli na potřeby zákazníka. Na obalu vidíme reálný vzhled, přes celé víko je fotografie produktu. Přímo pod fotkou je i obrázek nabíječky. To je podle mě docela nevídané. Často se musím „dočíst” až k tomu, zda mi bude její koncovka vyhovovat. Bylo příjemné rovnou vědět, že má nabíječka USB koncovku. Lze tedy hračku nabít i bez pomoci zásuvky, kdekoliv a kdykoliv, třeba přímo z počítače.

Pod víkem se nacházela molitanová přihrádka, která brání hračku při otřesech před rozbitím. V přihrádce se nacházela dále nabíječka a také pytlík, ve kterém na mě čekala zabalená hračka. I takovou maličkost jakou je pytlík, jsem ocenila. Ráda do něj hračku vracím, mám pak větší pocit čistoty a nemusím mít obavy z nanášení prachu.

Pořádný macek

Když jsem hračku poprvé chytla do ruky, první co ve mně vyvolalo pocity, byla její velikost. Stimulátory klitorisu bývají menší, dají se strčit nenápadně do kabelky a využít kdekoliv. V tomto případě byste s sebou ale „tahala” pořádný stimulátor, který by vám v kabelce zabral pořádný kus místa. Jeho délka je totiž 26 centimetrů. Věřím však, že některé ženy větší velikost uvítají, jsou na ní třeba zvyklé z užívání vibrátorů a lépe se jim s hračkou pak manipuluje. Klitoris jde pak dráždit v různých pozicích, například i zezadu. Stimulátor na klitoris dosáhne, i když si dáte ruku za záda a protáhnete jej mezi nohama. Tak jsem si užívala já a stálo to opravdu za to!

Třeba bude velký „držák” ukrývat pořádný motor, který přinese i pořádné potěšení?

Stimulující těleso je hlavice ze silikonu. Povrch je hebký a plný malých masážních prohlubní. Je lehce omyvatelný. Užívala jsem si s hračkou i bez lubrikantu, silikon nedřel. Hlavice je ohebná, lze se stimulovat opravdu jakkoliv a z jakéhokoliv úhlu. Fantazii se meze nekladou.

Jde se na to

K ovládání stačí dvě tlačítka. Jedno na zapnutí a vypnutí a druhé na změnu vibrací. Jednoduché. Naomi nabízí šest vibrací. Od rychlých po méně rychlé a přerušované. Zní to jako malé množství, ale usoudila jsem, že šest je vlastně akorát. Při hraní si s hračkou jsem měnila vibrace těsně před a po vyvrcholení. Často jsem se chtěla po orgasmu hned vrátit znovu na začátek a začít znovu. Stačilo párkrát rychle kliknout a bylo to. Žádné zbytečné vibrace a programy, které by mi „překážely”. Naomi nabízí vážně pouze ty kvalitní.

Vše má své temné stránky

Stimulátor dráždí úžasně. Každá vibrace sama o sobě mě dovedla k vyvrcholení a to po pár vteřinách, maximálně minutách. Užívala jsem si znovu a znovu, měnila jsem vibrace a jen tak mě to neomrzelo. Je ovšem jedna vibrace, která má svá negativa. Jedna z vibrací způsobí to, že celá rukojeť začne neuvěřitelně silně brnět. Vážně tak silně, že je až nepříjemné rukojeť držet. Tento program sice klitoris stimuloval kvalitně, nestálo to však za to. Cítila jsem brnění v ruce ještě následujících pár minut. Od té doby jsem tuto vibraci přeskakovala.

Motor je silný tedy jde slyšet. Není ovšem tak hlasitý. Při radovánkách s partnerem mě ani partnera zvuk vůbec nerušil.

Pro všechny milovnice větších a výkonnějších stimulátorů, které na klitoris dosáhnou takřka odkudkoliv, je Naomi Wand skvělá volba. Není tak hlasitý a má výkonný motor, odvede vážně kvalitní práci. Má sice méně programů, méně je ovšem někdy více. Pokud bych ho měla hodnotit body, ohodnotím jej 7 z 10.

Zpět do rubriky
Načítám, prosím vydržte...